Moda sposobem na pewność siebie?

Za każdym razem, gdy wybieram jakąś stylizacje skupiam się na tym, aby czuć się w niej dobrze. Nie lubię mieć na sobie czegoś co sprawia...


Za każdym razem, gdy wybieram jakąś stylizacje skupiam się na tym, aby czuć się w niej dobrze. Nie lubię mieć na sobie czegoś co sprawia, że czuje się źle i moja pewność siebie spada do minimum, dlatego czasem wyglądam elegancko, czasem wybieram stylizacje casualową, a czasem ubiorę się w stylu grunge. Szczerze mówiąc czasem lubię być w centrum uwagi, gdy wiem, że stylizacja, którą wybrałam jest bardzo fajna, z wyczuciem stylu, a w dodatku dodaje mi ogrom pewności siebie. Taką stylizacją była ta, którą właśnie widzicie w tym wpisie.
Będąc tak ubrana, nawet nie zdajecie sobie sprawy ile czułam na sobie wzroku innych osób. Mój narzeczony sam był w szoku, że ludzie aż tak potrafią się patrzeć tylko dlatego, że ktoś wygląda inaczej, ale jednak tak jak większość z nich. Jest to zwykła stylizacja z dodatkiem wysokich butów oraz sztruksowej kurtki w kolorze przybrudzonego różu, która tak naprawdę spowodowała, że ja, na co dzień raczej szara myszka czułam się pewna siebie i kobieca. To ubranie spowodowało, że przeszłam obok ludzi, których wzrok na sobie czułam obojętnie i nie przejmowałam się tym, że ktoś może mnie skrytykować. To co chce Wam przekazać to, to, że warto ubierać się tak, abyśmy czuły się dobrze, tym bardziej, jeśli na co dzień spotykacie się z jakąś krytyką na temat waszego wyglądu. Tutaj nie chodzi o to, aby komuś coś udowadniać, ale o poczucie własnej wartości i o bycie pewnym siebie. Chciałabym bardzo, abyś jednego dnia spróbowała zrobić tak, że ubierzesz się w ubrania, które spowodują, że powiesz "wow, wyglądam genialnie!" i wyszła tak do ludzi. Jestem pewna, że ludzie odbiorą Ciebie inaczej. Zobaczą, że lubisz siebie, lubisz to jak wyglądasz, podejrzewam, że spotkasz się z pozytywnym odbiorem, ale również Ty sama będziesz czuła się dobrze. Tak więc, moda jest sposobem na pewność siebie.


kurtka - sh | bluzka - house | spodnie - dorothy perkins | buty - czasnabuty.pl | torebka - amiclubwear

19 komentarze

  1. świetne buty! <3 piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także lubię czuć się dobrze w stylizacjach i przede wszystkim wygodnie :) Przepiękna jest ta kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie tak, zgadzam się z każdym słowem. Mam dokładnie tak samo.
    Świetna stylizacja i zdjęcia!

    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty masz boskie! Stylizacja super 😊 Pieknie w niej wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabiłabym się w takich butach, zanim bym zrobiła dwa kroki :) bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej zgadzam się, moda, a właściwie dobrze dobrany strój jest sposobem na pewność siebie nawet na jej podbudowanie u osób, które zwyczajnie mają z nią problem. Od lat pomagam klientom ogarnąć szafę jako personal shopper i mam to szczęście obserwować fantastyczną przemiana jaka zachodzi w ich oczach gdy patrzą na siebie w nowych, dobrze dobranych ubraniach pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, dokładnie też o to mi chodziło:) Pozdrawiam również:*

      Usuń
  7. Love this look xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2018/09/a-walk-in-park-with-jisoncase.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna stylizacja i mam podobne buty bardzo je lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja, buty extra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej zawsze stawiam wygodę na pierwszym miejscu, a jednocześnie nie lubię też wyróżniać się bardzo z tłumu. Stylizacja bardzo mi się podoba, ale nie rozumiem dlaczego wzbudziła w ludziach aż tyle emocji oraz spojrzeń, bo dzisiaj wiele osób ma swój indywidualny styl, co zresztą powinno być normalne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty całkowicie na tak, sama takie posiadam. Podoba mi się również katana. Ma bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ważne, by nosić to, w czym czujemy się świetnie! :) Bardzo energetyczna ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko ja to bym sie chyba zabiła w takich butach 🤑

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widzę siebie w takich butach, ale masz rację, najważniejsze, aby ubierać się tak, aby się dobrze czuć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie takich butów szukałam wszędzie!!!

    OdpowiedzUsuń