Jak odnaleźć swój własny styl?

Jeżeli tutaj jesteś i czytasz ten wpis to znaczy, że zapewne właśnie zadajesz sobie pytanie "Jak mam odnaleźć swój własny, autenty...


Jeżeli tutaj jesteś i czytasz ten wpis to znaczy, że zapewne właśnie zadajesz sobie pytanie "Jak mam odnaleźć swój własny, autentyczny styl, w którym będę czuła się dobrze?". Uwierz, że nie Ty jedyna zmagasz się z tym problemem, ponieważ wiele kobiet nie potrafi wyrazić siebie poprzez ubiór i nadal nie wie jak to zrobić. Taką kobietą również byłam ja, aczkolwiek w pewnym momencie zaczęłam stosować sposoby, dzięki którym swój styl odnalazłam.


5 SPOSOBÓW NA ODNALEZIENIE STYLU.

1. Zaobserwuj co lubisz.

Dla mnie osobiście jest to najważniejszy punkt ze wszystkich, ponieważ to on głównie pomógł mi z tym problemem. Zaczęłam przede wszystkim od organizacji szafy - te, które noszę pozostawiłam w szafie, a te, których nie noszę zwyczajnie się pozbyłam. Następnie zaczęłam je układać w szafie według kolorów, aby zobaczyć jakie królują w mojej szafie, ale także mieć świadomość, w których kolorach najlepiej się czuję. 

2. Wybieraj ubrania, w których dobrze się czujesz.

Myślę, że odwiecznym problemem kobiet jest kupowanie sterty ubrań, które są po prostu ładne na wieszakach. Parę lat temu, idąc do secondhandów kupowałam właśnie w ten sposób ubrania, które w głównej mierze dobrze na mnie nie wyglądały, ale musiałam je mieć, bo były ładne. (PS. Osoby, które chodzą na łupy do secondhandów z pewnością wiedzą co mam dokładnie na myśli). Na szczęście z biegiem czasu "wyleczyłam się" z tego zakupoholizmu i zaczęłam wybierać tylko te ubrania, w których bardzo dobrze się czuję.


3. Staraj się kupować ubrania zestawami.

Po pierwsze z pewnością ułatwi Ci to ułożenie spójnej stylizacji, w której będziesz pewniejsza siebie, a po drugie nie musisz się martwić, że np. bluzka, którą chcesz zakupić nie będzie pasować do reszty Twojej garderoby.

4. Stawiaj na dodatki/akcesoria.

Zazwyczaj, gdy mamy już gotową stylizację czegoś nam w niej brakuje. Sama nie raz natknęłam się na to, że wystarczyło, że założyłam jakiś łańcuszek, kolczyki czy też zegarek i całość pięknie się komponowała. Należy pamiętać, że akcesoria są nieodłącznym elementem prawie każdej stylizacji, więc warto w nią również zainwestować.


5. Inspiruj się i jeszcze raz inspiruj się!

Warto założyć sobie konto na stronach typu Pinterest lub stworzyć osobny folder na komputerze, w którym będziecie zapisywały sobie wszystkie swoje inspiracje. Oczywiście pomaga to też w określeniu tego co lubicie. Nie bójcie się na początku odnajdywania własnego stylu dosłownie się zainspirować czyjąś stylizacją, aczkolwiek nie kopiujcie jej kropka w kropkę. Ważne jest, abyście dodały jak najwięcej od siebie, bo to ma być wasz styl, w którym będziecie autentyczne.


45 komentarze

  1. Sporo mam rzeczy, które mi się podobają, ale niekoniecznie ja w nich dobrze wyglądam. Dodatki są świetnym sposobem na urozmaicenie każdej stylizacji i dodanie jej wyrazu. Super post, z niecierpliwością czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, ale śliczna jest ta koszula! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty! Zdjęcia wyszły bardzo ładnie :)

    Mój blog https://miszczak-photograaphy.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham się inspirować stylizacjami innych osób i wyłapywać niektóre elementy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biała koszula bardzo ładne i ciekawy post

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka Ty jesteś piękna !
    Ja uwielbiam ołówkowe spódnice i proste bluzki.
    Albo body.
    Uwielbiam styl skromny i elegancki.
    Moi znajomi mówią, że chodzę jal damulka.
    Nie panuję nad tym.Aha jeszcze dzióbek niedostępności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko co napisałaś na temat "stylu" jest prawdą.
    Twoje stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna jest ta stylizacja. Nigdy bym nie wpadła na to, by połączyć te rzeczy w zestaw. Jestem pod dużym wrażeniem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już chyba znalazłam :D Chociaż czasami nadal lubię poeksperymentować :D Twoja stylizacja jest fantastyczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie opisane, podoba mi się :) + ładna bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look! ;) moją uwagę najbardziej przykuły buty! ;) bordo to hit tej jesieni ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze- wyglądasz prześlicznie, promieniuje od ciebie pewność siebie i widać, że dobrze się czujesz w tym co masz na sobie.
    W dzisiejszych czasach znalezienie własnego stylu to moim zdaniem nie lada wyzwanie. Zewsząd otaczają nas te same trendy, stylizacje, kolory. Wchodząc do galerii w każdym sklepie jest praktycznie ten sam asortyment. I jak tu znaleźć swój styl?
    Sklepy perswadują nam swoje 'pomysły', a my zgodni jak aniołki lgniemy do tego. Obserwuję to czasem u siebie- kiedy na rynek wchodzi jakiś nowy trend, który nie zbyt mi się podoba, po pewnym czasie przekonuję się do niego. Dlaczego? Ponieważ widzę go wszędzie, w każdym wzorze i wersji kolorystycznej. Nosi go każda szanowana się blogerka modowa. Oczywiście nie krytykuję takiej postawy, po prostu stwierdzam fakt.
    szyyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super napisane, miło się czyta :) Super stylizacja

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia, cudowne buty!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy poradnik dla kogoś kto szuka siebie :) A patrząc na Ciebie stwierdzam, że masz cudowną urodę <3
    https://olsonbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja chyba jednak cały czas szukam swojego stylu chodź ostatnio staje się on inny <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz przepięknie! Ja myślę, że jeszcze cały czas szukam siebie i swojego stylu. Jest to na pewno proces długotrwały, ale powoli czuję, że go dosięgam!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Długo szukałam swojego stylu. Chyba już znalazłam, choć wciąż wprowadzam drobne zmiany. Często słyszę od innych ludzi, że gdy przechodzę ulicą to strasznie się wyróżniam i jestem oryninalna, co bardzo mnie cieszy. W końcu znalazłam coś w 100 proc mojego.

    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie zestawienie, jestem tutaj pierwszy raz, ale już czuję, że będę często zaglądać! :)
    Myślę, że ja swój styl już odnalazłam, ale dobre wskazówki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rady, lubię chodzić do lumpeksów, bo znajdę tam tony ubrań, które nie zawsze są typowe i takim sposobem znajduję rzeczy, które mi się podobają i prawdopodobnie nikt takiej samej rzeczy nie ma ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kieruję się podobnymi wytycznymi jeśli chodzi o budowanie własnego stylu i jak na razie idzie mi nieźle, chociaż czasem mam takie momenty, w których nie potrafię ułożyć dobrego zestawu. Z tym jeszcze pewnie długo będę walczyć :D
    buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie najwazniejsze się dobrze, komfortowo czuć:) Fajna stylizacja:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja do końca nie wiem jak mogę określić swój styl. Noszę po prostu to w czym mi wygodnie i w czym dobrze się czuję :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chyba ostatnio w końcu powoli odnajduję swój styl, bo wiem mniej więcej w czym się czuję dobrze i jakie kolory mi pasują :)
    Śliczne spodnie!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post dear.Pictures are so beautiful. <3
    If you want to follow each other write me on my blog. :)
    http://belyfashionadress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietny klimat na fotkach i fajne porady, ja moj styl budowalam i nadal buduje, choc lubie mieszac ze soba roznorodnosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cenne są Twoje wskazówki. A stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Absolutnie fenomenalna bluzka, totalnie w moim stylu, a mój styl cóż to eklektyzm w czystej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odnalezienie swojegi stylu to nie lada wyzwanie, sama nadal go szukam. W swojej szafie mam mix ubrań jak by kilka osób z niej korzystało

    OdpowiedzUsuń
  30. mój styl chyba zależy od humoru :) piękna stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Prawda, a stylizacja super. Szczególnie wpadła mi w oko bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie ta bluzka wygląda w połączeniu z resztą stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mimo że mam 32 lata to chyba nie odnalazłam jeszcze swojego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja chyba mam swój styl lubię ubrania i dodatki w których czuję sie dobrze i nie koniecznie zawsze są zgodne z trendami

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne porady! :) Ja też już dawno wyleczyłam się z zakupoholizmu ubraniowego i kupuję tylko te rzeczy, w których czuję się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie lubię się nikim inspirować. Mam swój styl i się go trzymam

    OdpowiedzUsuń
  37. Woow!! Piękny look. Podoba mi się kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna koszula i paznokcie! :d

    OdpowiedzUsuń
  39. Poszukiwanie własnego stylu czasami bywa ciężkie. Ja nadal szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super wyglądasz, podoba mi się twoja stylizacja. Ubrała bym się tak samo tylko spodnie zamieniła bym na klasyczne rurki bez dziur :)

    OdpowiedzUsuń